ŠĻą”±į>ž’ HJž’’’G’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’ģ„Į @šæR/bjbjVV"<r<r<©’’’’’’ˆ–––––––Ŗ2222N4Ŗ•֎ŽŽŽŽŽŽŽ """"""kR½ś"-–ŽŽŽŽŽ"––ŽŽOśśśŽ–Ž–Ž śŽ śś4––€Ž‚ Š¹hÕ2¤āL¼de0•T,·†j·€ŖŖ––––·–€<ŽŽśŽŽŽŽŽ""ŖŖä Ž ¤š ŖŖŽ Przedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeDstwa w Szkole Podstawowej nr 4 w KoBobrzegu Zgodnie z podstaw programow ogólne cele ksztaBcenia to: I. Rozumienie istoty bezpieczeDstwa paDstwa. II. Przygotowanie uczniów do dziaBaD w sytuacjach nadzwyczajnych zagro|eD (katastrof i wypadków masowych). III. KsztaBtowanie umiejtno[ci z zakresu podstaw pierwszej pomocy. IV. KsztaBtowanie postaw indywidualnych i spoBecznych sprzyjajcych zdrowiu. SzczegóBowe cele ksztaBcenia: " wyposa|enie uczniów w podstawow wiedz zwizan z bezpieczeDstwem paDstwa, zale|nym od sytuacji geopolitycznej, gospodarczej oraz aktywno[ci na arenie midzynarodowej, " wyposa|enie uczniów w wiedz i umiejtno[ci niezbdne do skutecznego dziaBania w sytuacji zagro|enia oraz do dziaBaD zapobiegawczych, " przygotowanie uczniów do udzielania poszkodowanym mo|liwej w okre[lonych warunkach pierwszej pomocy, " ksztaBtowanie postaw ochrony |ycia i zdrowia wBasnego, a tak|e innych osób, " ksztaBtowanie u uczniów postaw gotowo[ci do niesienia pomocy potrzebujcym, humanitaryzmu i altruizmu, " rozwijanie u uczniów zdolno[ci organizatorskich i komunikacyjnych oraz umiejtno[ci przywódczych. Ocena Umiejtno[ i aktywno[ Celujca " inicjuje dyskusj " przedstawia wBasne (racjonalne) koncepcje rozwizaD, dziaBaD, przedsiwzi " systematycznie wzbogaca swoj wiedz i umiejtno[ci, dzieli si tym z grup " odnajduje analogie, wskazuje szanse i zagro|enia okre[lonych rozwizaD " wyra|a wBasny, krytyczny, twórczy stosunek do omawianych zagadnieD " argumentuje w obronie wBasnych pogldów, posBugujc si wiedz z ró|nych zródeB informacyjnych, bierze udziaB w zawodach i konkursach przedmiotowych. Bardzo dobra " sprawnie korzysta ze wszystkich dostpnych zródeB informacji " rozwizuje zadania i problemy postawione przez nauczyciela " jest aktywny na lekcjach i zajciach pozalekcyjnych (zawodach, konkursach) " bezbBdnie wykonuje czynno[ci ratownicze, koryguje bBdy kolegów " odpowiednio wykorzystuje sprzt i [rodki ratownicze " spraČŹ> œ Ų RT’¢JLņō¢PTlīšNPčź p r `!b!¦!Ø!ō!ö!"~$€$ā$ų$ü$ž$<%>%V%X%:&<&Š&Œ&Ž&ų&ü&ž&P'R'Ü'Ž'0(2(šģŽÓŽÓÄŽøÓ°Ó°ÓØÓøÓØÓØÓØӦӞӞÓØӕøÓØÓøÓØÓØÓØÓØÓØÓøÓØÓØÓØÓØhL5CJaJhYuČCJaJUhLCJaJh˜pŚCJaJhLhś,h5CJaJhLhś,h5CJ\]aJhLhś,hCJaJhLhś,h5CJ\aJhś,hhLhś,h5CJ \]aJ :ĘČŹ> @ œ t ž š œ Ų Ś 2 D²†RT’Ģh–÷÷ņźźņņņņņźźņņņņņņņ÷÷ååååågdś,h$a$gdś,hgdś,h$a$gdś,hR/ž– ¢RTģhˆōČ !ō!ö!r"ę"t#Ą#ž#ą$ā$T%Ø%ź%Ž&‚'D()¼)¾)śśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśgdś,hwnie wyszukuje w ró|nych zródBach informacje o sposobach alternatywnego dziaBania (tak|e doraznego) " umie pokierowa grup rówie[ników " sprawnie wykorzystuje wiedz z ró|nych przedmiotów do rozwizywania zadaD z zakresu edukacji dla bezpieczeDstwa Dobra " samodzielnie korzysta ze wskazanych zródeB informacji " poprawnie rozumuje w kategoriach przyczynowo-skutkowych " samodzielnie wykonuje typowe zadania o niewielkim stopniu zBo|ono[ci " podejmuje wybrane zadania dodatkowe " jest aktywny w czasie lekcji " poprawnie wykonuje czynno[ci ratownicze, umie dobra potrzebny sprzt i wykorzysta niektóre [rodki ratownicze Dostateczna " wykorzystuje podstawowe zródBa informacji " wykonuje proste zadania w trakcie zaj " przejawia przecitn aktywno[ " opanowaB podstawowe elementy programu, pozwalajce na podejmowanie w otoczeniu dziaBaD ratowniczych i zabezpieczajcych Dopuszczajca " wykonuje proste polecenia, wykorzystujc podstawowe umiejtno[ci " wykazuje braki w wiedzy, nie uniemo|liwiaj one jednak dalszej edukacji i mog zosta usunite Niedostateczna " nie potrafi wykona prostych poleceD wymagajcych zastosowania podstawowych umiejtno[ci " wykazuje braki w wiedzy, które uniemo|liwiaj dalszy rozwój w ramach przedmiotu Formy kontroli: Sprawdzian - zapowiedziana z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem pisemna wypowiedz ucznia obejmujca okre[lony przez nauczyciela zakres materiaBu Kartkówka - pisemna wypowiedz ucznia obejmujca zagadnienia co najwy|ej z 3 ostatnich lekcji lub partii materiaBu wyznaczonej przez nauczyciela; mo|e by niezapowiedziana Odpowiedz ustna Praca w grupie Aktywno[ na lekcji Zadanie domowe Przy ocenianiu prac pisemnych nauczyciel stosuje nastpujce zasady przeliczania punktów na ocen: Lp.% udziaB punktówStopnie1. 2. 3. 4. 5. 6. 0 - 39 40 - 59 60 - 74 75 - 89 90 - 97 98 - 100niedostateczny dopuszczajcy dostateczny dobry bardzo dobry celujcy OpracowaB: Gajkowski Bartosz 2(D(`(p(®(ā(ä(X)Z)¤)¦)ŗ)¼)¾)Ü)Ž)ą)ō)ś)*Ś*++ ++"+^,Ę,ä,ę,®-²-“-¾-Ü-Ž-ģ-ī-š-..d.p.õéõįõŁõŁõŁõŃŁÅ¼ÅŁøį­į­¢Łį­Łšį­ø“‰‚‰‚‰yrørk hM1ßhYuČ hrR(hYuČhrR(hYuČaJ hYuČ5\hrR(hYuČ5\ h‘tAhYuČhKCJaJhYuČhLCJaJhYuČhYuČCJaJhYuČhL5CJaJhLhL5CJaJhJ#CJaJhLCJaJhYuČCJaJhLhś,h5CJaJhLhś,hCJaJ*¾)Ž)ą)+ +`,€,ž,Ę,ä,ę,®-°-²-“-¼-Ž-ī-÷÷čććććććŲŲŲŲŲŶ¶$dh$Ifa$gd˜pŚ$ ĘŲ dh$Ifa$gd˜pŚ $dha$gdYuČgdś,h$„hdh^„ha$gdYuČ$a$gdLī-š-ö-ü-....(.<.P.k\\\\\\\\\$dh$Ifa$gd˜pŚ“kd$$IfT–lÖ”ÆÖF”’Ī” §€:€Ę€ tąÖ0’’’’’’ö6ööÖ ’’’Ö ’’’Ö ’’’Ö ’’’4Ö4Ö laöŠT P.d.v.ˆ.¦.Ā.Ś.ę.///ššššššššš\“kd¶$$IfT–lÖ”r ÖF”’Ī” §:Ę tąÖ0’’’’’’ö6ööÖ ’’’Ö ’’’Ö ’’’Ö ’’’4Ö4Ö laöŠT$dh$Ifa$gd˜pŚ p.t.v.€.†.ˆ.//P/R/śņśņčįŲŠÅhLhYuČCJaJhYuČCJaJhrR(hYuČaJ hrR(hYuČhrR(hYuČ5\hM1ßhYuČ\ hYuČ\ ///R/śśśgdś,h 1h°‚. °ĘA!°‰"°‰#‰$‰%°“$$If–!vh5Ö:5ÖĘ5Ö #v:#vĘ#v :V –l”Æ tąÖ0’’’’’’ö6ö,Ö5Ö:5ÖĘ5Ö ŠT®$$If–!vh5Ö:5ÖĘ5Ö #v:#vĘ#v :V –l”r tąÖ0’’’’’’ö6ö5Ö:5ÖĘ5Ö ŠTœD@ń’D NormalnyCJ_HaJmHsHtHJA@ņ’”J Domy[lna czcionka akapituPi@ó’³P  Standardowyö4Ö l4Öaö ,k@ō’Į, Bez listyVžOń’ņV ś,hDefault 7$8$H$!B*CJ_HaJmHphsHtH©<’’’’cdeŸ Ī:ĶĪģķ™"ŠŁCˆ©ŖČÉę4‚ĖQ©Ŗö4Äśdˆśū9 s ŗ ą ’ p q Ŗ Ō õ o Į " Œ Ž ß ļ š „ … 0@Ocrs×ŲŁŚŽļ÷ųūž (2;DSams€‰Š‹Œ«˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€ €˜0€€ €˜0€€ €˜0€€ €˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€€˜0€€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€€˜0€€ €©0€€š ©0€€š ©0€€š ™0€€ō ©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š ©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š ©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š ™0€€ō ˜0€€˜0€€€˜0€€cdeŸ Ī:ĶĪģķ™"ŠŁCˆ©ŖČÉę4‚ĖQ©Ŗö4Äśdˆśū9 s ŗ ą ’ p q Ŗ Ō õ o Į " Œ Ž ß ļ š „ … 0×÷ųms€‰Š«š0€€€š0€€€š0€€€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€€š0€€€š0€€€š0€€€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€˜0€€€˜0€€€š 0€€€l;00n;00š0€€n;00ō,œnTš0€€,Č{ n;00ō,ŌnTn;00n;00n;00 š0€€ n;00ō,2(p.R/ –¾)ī-P./R/ R/— «ˆŒRSöq Œ o ˆ ż  µ Ć '(12:DRS`almrsy€ˆ«Īģˆ©ŖÉ0@cqŚD€ŠŒØ««Z%‡'XG’’’’’’’’’h „Š„˜ž^„Š`„˜ž‡hˆH)h „ „˜ž^„ `„˜ž‡hˆH.’h „p„L’^„p`„L’‡hˆH.h „@ „˜ž^„@ `„˜ž‡hˆH.h „„˜ž^„`„˜ž‡hˆH.’h „ą„L’^„ą`„L’‡hˆH.h „°„˜ž^„°`„˜ž‡hˆH.h „€„˜ž^„€`„˜ž‡hˆH.’h „P„L’^„P`„L’‡hˆH.Z%‡'’’’’’’’’ åLKJ#ś,h¾oŃy·YuČ,"Ō˜pŚ„ 0ŚŽļ÷ų D‰Š«Q=.gž–’@(©000 ’’Unknown’’’’’’’’’’’’gī’:ąAxĄ ’Times New RomanTimes New Roman5€Symbol3&ī ’:ąCxĄ ’Arial"qˆšÄ©­Zyg+[yg <m <m !š‰‰““24”” 3ƒQšH)š’?ā’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’¾o’’bPrzedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeDstwa w Szkole Podstawowej nr 4 w KoBobrzeguW-FW-F ž’ą…ŸņłOh«‘+'³Ł0¼˜(4D P\ x „ œ¤¬“ādPrzedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeństwa w Szkole Podstawowej nr 4 w Ko³obrzeguW-FNormalW-F4Microsoft Word 10.0@¼ e@Ž72}hÕ@Ņ9®hÕ<m ž’ÕĶ՜.“—+,ł®0T hp„Œ”œ ¤¬“¼ Ä 3ā Microsoft”Ö cPrzedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeństwa w Szkole Podstawowej nr 4 w Ko³obrzegu Tytu³ ž’’’ !"#$%&ž’’’()*+,-./0123456ž’’’89:;<=>ž’’’@ABCDEFž’’’ż’’’Iž’’’ž’’’ž’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’Root Entry’’’’’’’’ ĄF Į&¹hÕK€Data ’’’’’’’’’’’’1Table’’’’'ĒWordDocument’’’’"<SummaryInformation(’’’’’’’’’’’’7DocumentSummaryInformation8’’’’’’’’?CompObj’’’’’’’’’’’’j’’’’’’’’’’’’ž’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’ž’ ’’’’ ĄFDokument Microsoft Word MSWordDocWord.Document.8ō9²qŠĻą”±į>ž’ HJž’’’G’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’ģ„Į @šæR/bjbjVV"<r<r<©’’’’’’ˆ–––––––Ŗ2222N4Ŗ•֎ŽŽŽŽŽŽŽ """"""kR½ś"-–ŽŽŽŽŽ"––ŽŽOśśśŽ–Ž–Ž śŽ śś4––€Ž‚ Š¹hÕ2¤āL¼de0•T,·†j·€ŖŖ––––·–€<ŽŽśŽŽŽŽŽ""ŖŖä Ž ¤š ŖŖŽ Przedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeDstwa w Szkole Podstawowej nr 4 w KoBobrzegu Zgodnie z podstaw programow ogólne cele ksztaBcenia to: I. Rozumienie istoty bezpieczeDstwa paDstwa. II. Przygotowanie uczniów do dziaBaD w sytuacjach nadzwyczajnych zagro|eD (katastrof i wypadków masowych). III. KsztaBtowanie umiejtno[ci z zakresu podstaw pierwszej pomocy. IV. KsztaBtowanie postaw indywidualnych i spoBecznych sprzyjajcych zdrowiu. SzczegóBowe cele ksztaBcenia: " wyposa|enie uczniów w podstawow wiedz zwizan z bezpieczeDstwem paDstwa, zale|nym od sytuacji geopolitycznej, gospodarczej oraz aktywno[ci na arenie midzynarodowej, " wyposa|enie uczniów w wiedz i umiejtno[ci niezbdne do skutecznego dziaBania w sytuacji zagro|enia oraz do dziaBaD zapobiegawczych, " przygotowanie uczniów do udzielania poszkodowanym mo|liwej w okre[lonych warunkach pierwszej pomocy, " ksztaBtowanie postaw ochrony |ycia i zdrowia wBasnego, a tak|e innych osób, " ksztaBtowanie u uczniów postaw gotowo[ci do niesienia pomocy potrzebujcym, humanitaryzmu i altruizmu, " rozwijanie u uczniów zdolno[ci organizatorskich i komunikacyjnych oraz umiejtno[ci przywódczych. Ocena Umiejtno[ i aktywno[ Celujca " inicjuje dyskusj " przedstawia wBasne (racjonalne) koncepcje rozwizaD, dziaBaD, przedsiwzi " systematycznie wzbogaca swoj wiedz i umiejtno[ci, dzieli si tym z grup " odnajduje analogie, wskazuje szanse i zagro|enia okre[lonych rozwizaD " wyra|a wBasny, krytyczny, twórczy stosunek do omawianych zagadnieD " argumentuje w obronie wBasnych pogldów, posBugujc si wiedz z ró|nych zródeB informacyjnych, bierze udziaB w zawodach i konkursach przedmiotowych. Bardzo dobra " sprawnie korzysta ze wszystkich dostpnych zródeB informacji " rozwizuje zadania i problemy postawione przez nauczyciela " jest aktywny na lekcjach i zajciach pozalekcyjnych (zawodach, konkursach) " bezbBdnie wykonuje czynno[ci ratownicze, koryguje bBdy kolegów " odpowiednio wykorzystuje sprzt i [rodki ratownicze " spraČŹ> œ Ų RT’¢JLņō¢PTlīšNPčź p r `!b!¦!Ø!ō!ö!"~$€$ā$ų$ü$ž$<%>%V%X%:&<&Š&Œ&Ž&ų&ü&ž&P'R'Ü'Ž'0(2(šģŽÓŽÓÄŽøÓ°Ó°ÓØÓøÓØÓØÓØӦӞӞÓØӕøÓØÓøÓØÓØÓØÓØÓØÓøÓØÓØÓØÓØhL5CJaJhYuČCJaJUhLCJaJh˜pŚCJaJhLhś,h5CJaJhLhś,h5CJ\]aJhLhś,hCJaJhLhś,h5CJ\aJhś,hhLhś,h5CJ \]aJ :ĘČŹ> @ œ t ž š œ Ų Ś 2 D²†RT’Ģh–÷÷ņźźņņņņņźźņņņņņņņ÷÷ååååågdś,h$a$gdś,hgdś,h$a$gdś,hR/ž– ¢RTģhˆōČ !ō!ö!r"ę"t#Ą#ž#ą$ā$T%Ø%ź%Ž&‚'D()¼)¾)śśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśśgdś,hwnie wyszukuje w ró|nych zródBach informacje o sposobach alternatywnego dziaBania (tak|e doraznego) " umie pokierowa grup rówie[ników " sprawnie wykorzystuje wiedz z ró|nych przedmiotów do rozwizywania zadaD z zakresu edukacji dla bezpieczeDstwa Dobra " samodzielnie korzysta ze wskazanych zródeB informacji " poprawnie rozumuje w kategoriach przyczynowo-skutkowych " samodzielnie wykonuje typowe zadania o niewielkim stopniu zBo|ono[ci " podejmuje wybrane zadania dodatkowe " jest aktywny w czasie lekcji " poprawnie wykonuje czynno[ci ratownicze, umie dobra potrzebny sprzt i wykorzysta niektóre [rodki ratownicze Dostateczna " wykorzystuje podstawowe zródBa informacji " wykonuje proste zadania w trakcie zaj " przejawia przecitn aktywno[ " opanowaB podstawowe elementy programu, pozwalajce na podejmowanie w otoczeniu dziaBaD ratowniczych i zabezpieczajcych Dopuszczajca " wykonuje proste polecenia, wykorzystujc podstawowe umiejtno[ci " wykazuje braki w wiedzy, nie uniemo|liwiaj one jednak dalszej edukacji i mog zosta usunite Niedostateczna " nie potrafi wykona prostych poleceD wymagajcych zastosowania podstawowych umiejtno[ci " wykazuje braki w wiedzy, które uniemo|liwiaj dalszy rozwój w ramach przedmiotu Formy kontroli: Sprawdzian - zapowiedziana z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem pisemna wypowiedz ucznia obejmujca okre[lony przez nauczyciela zakres materiaBu Kartkówka - pisemna wypowiedz ucznia obejmujca zagadnienia co najwy|ej z 3 ostatnich lekcji lub partii materiaBu wyznaczonej przez nauczyciela; mo|e by niezapowiedziana Odpowiedz ustna Praca w grupie Aktywno[ na lekcji Zadanie domowe Przy ocenianiu prac pisemnych nauczyciel stosuje nastpujce zasady przeliczania punktów na ocen: Lp.% udziaB punktówStopnie1. 2. 3. 4. 5. 6. 0 - 39 40 - 59 60 - 74 75 - 89 90 - 97 98 - 100niedostateczny dopuszczajcy dostateczny dobry bardzo dobry celujcy OpracowaB: Gajkowski Bartosz 2(D(`(p(®(ā(ä(X)Z)¤)¦)ŗ)¼)¾)Ü)Ž)ą)ō)ś)*Ś*++ ++"+^,Ę,ä,ę,®-²-“-¾-Ü-Ž-ģ-ī-š-..d.p.õéõįõŁõŁõŁõŃŁÅ¼ÅŁøį­į­¢Łį­Łšį­ø“‰‚‰‚‰yrørk hM1ßhYuČ hrR(hYuČhrR(hYuČaJ hYuČ5\hrR(hYuČ5\ h‘tAhYuČhKCJaJhYuČhLCJaJhYuČhYuČCJaJhYuČhL5CJaJhLhL5CJaJhJ#CJaJhLCJaJhYuČCJaJhLhś,h5CJaJhLhś,hCJaJ*¾)Ž)ą)+ +`,€,ž,Ę,ä,ę,®-°-²-“-¼-Ž-ī-÷÷čććććććŲŲŲŲŲŶ¶$dh$Ifa$gd˜pŚ$ ĘŲ dh$Ifa$gd˜pŚ $dha$gdYuČgdś,h$„hdh^„ha$gdYuČ$a$gdLī-š-ö-ü-....(.<.P.k\\\\\\\\\$dh$Ifa$gd˜pŚ“kd$$IfT–lÖ”ÆÖF”’Ī” §€:€Ę€ tąÖ0’’’’’’ö6ööÖ ’’’Ö ’’’Ö ’’’Ö ’’’4Ö4Ö laöŠT P.d.v.ˆ.¦.Ā.Ś.ę.///ššššššššš\“kd¶$$IfT–lÖ”r ÖF”’Ī” §:Ę tąÖ0’’’’’’ö6ööÖ ’’’Ö ’’’Ö ’’’Ö ’’’4Ö4Ö laöŠT$dh$Ifa$gd˜pŚ p.t.v.€.†.ˆ.//P/R/śņśņčįŲŠÅhLhYuČCJaJhYuČCJaJhrR(hYuČaJ hrR(hYuČhrR(hYuČ5\hM1ßhYuČ\ hYuČ\ ///R/śśśgdś,h 1h°‚. °ĘA!°‰"°‰#‰$‰%°“$$If–!vh5Ö:5ÖĘ5Ö #v:#vĘ#v :V –l”Æ tąÖ0’’’’’’ö6ö,Ö5Ö:5ÖĘ5Ö ŠT®$$If–!vh5Ö:5ÖĘ5Ö #v:#vĘ#v :V –l”r tąÖ0’’’’’’ö6ö5Ö:5ÖĘ5Ö ŠTœD@ń’D NormalnyCJ_HaJmHsHtHJA@ņ’”J Domy[lna czcionka akapituPi@ó’³P  Standardowyö4Ö l4Öaö ,k@ō’Į, Bez listyVžOń’ņV ś,hDefault 7$8$H$!B*CJ_HaJmHphsHtH©<’’’’cdeŸ Ī:ĶĪģķ™"ŠŁCˆ©ŖČÉę4‚ĖQ©Ŗö4Äśdˆśū9 s ŗ ą ’ p q Ŗ Ō õ o Į " Œ Ž ß ļ š „ … 0@Ocrs×ŲŁŚŽļ÷ųūž (2;DSams€‰Š‹Œ«˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€ €˜0€€ €˜0€€ €˜0€€ €˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€€˜0€€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€˜0€€ €˜0€€€˜0€€ €©0€€š ©0€€š ©0€€š ™0€€ō ©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š ©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š ©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š©0€€š ™0€€ō ˜0€€˜0€€€˜0€€cdeŸ Ī:ĶĪģķ™"ŠŁCˆ©ŖČÉę4‚ĖQ©Ŗö4Äśdˆśū9 s ŗ ą ’ p q Ŗ Ō õ o Į " Œ Ž ß ļ š „ … 0×÷ųms€‰Š«š0€€€š0€€€š0€€€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€X€š0€€€š0€€€š0€€€š0€€€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€š0€€˜€˜0€€€˜0€€€š 0€€€l;00n;00š0€€n;00ō,œnTš0€€,Č{ n;00ō,ŌnTn;00n;00n;00 š0€€ n;00ō,2(p.R/ –¾)ī-P./R/ R/— «ˆŒRSöq Œ o ˆ ż  µ Ć '(12:DRS`almrsy€ˆ«Īģˆ©ŖÉ0@cqŚD€ŠŒØ««Z%‡'XG’’’’’’’’’h „Š„˜ž^„Š`„˜ž‡hˆH)h „ „˜ž^„ `„˜ž‡hˆH.’h „p„L’^„p`„L’‡hˆH.h „@ „˜ž^„@ `„˜ž‡hˆH.h „„˜ž^„`„˜ž‡hˆH.’h „ą„L’^„ą`„L’‡hˆH.h „°„˜ž^„°`„˜ž‡hˆH.h „€„˜ž^„€`„˜ž‡hˆH.’h „P„L’^„P`„L’‡hˆH.Z%‡'’’’’’’’’ åLKJ#ś,h¾oŃy·YuČ,"Ō˜pŚ„ 0ŚŽļ÷ų D‰Š«Q=.gž–’@(©000 ’’Unknown’’’’’’’’’’’’gī’:ąAxĄ ’Times New RomanTimes New Roman5€Symbol3&ī ’:ąCxĄ ’Arial"qˆšÄ©­Zyg+[yg <m <m !š‰‰““24”” 3ƒQšH)š’?ā’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’¾o’’bPrzedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeDstwa w Szkole Podstawowej nr 4 w KoBobrzeguW-FW-F ž’ą…ŸņłOh«‘+'³Ł0¼˜(4D P\ x „ œ¤¬“ādPrzedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeństwa w Szkole Podstawowej nr 4 w Ko³obrzeguW-FNormalW-F4Microsoft Word 10.0@¼ e@Ž72}hÕ@Ņ9®hÕ<m ž’ÕĶ՜.“—+,ł®0T hp„Œ”œ ¤¬“¼ Ä 3ā Microsoft”Ö cPrzedmiotowe zasady oceniania z edukacji dla bezpieczeństwa w Szkole Podstawowej nr 4 w Ko³obrzegu Tytu³ ž’’’ !"#$%&ž’’’()*+,-./0123456ž’’’89:;<=>ž’’’@ABCDEFž’’’ż’’’Iž’’’ž’’’ž’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’Root Entry’’’’’’’’ ĄF Į&¹hÕK€Data ’’’’’’’’’’’’1Table’’’’'ĒWordDocument’’’’"<SummaryInformation(’’’’’’’’’’’’7DocumentSummaryInformation8’’’’’’’’?CompObj’’’’’’’’’’’’j’’’’’’’’’’’’ž’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’ž’ ’’’’ ĄFDokument Microsoft Word MSWordDocWord.Document.8ō9²q