pldaenderusvuk

01.03.2018r. uczniowie klasy II b utrwalali  mnożenie z wykorzystaniem Maty Edukacyjnej, Cyber Robota i Kart do tabliczki mnożenia. Dzieci były zafascynowane programowaniem Cyber Robota, który po zaprogramowaniu przez wybranych uczniów podążał do pola z właściwym wynikiem.

Musiały wykazać się znajomością tabliczki mnożenia, kierunków, odszyfrowywaniem pola z poprawnym iloczynem i zastosować prawo przemienności mnożenia. Zajęcia takiej innej matematyki budziły wiele emocji, zaangażowania, ciekawości w odkrywaniu czegoś nowego.
Zajęcia obserwowała pani dyrektor Jolanta Wasila.

notatka: Z. Czaplicka

Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.
Matematyka z Cyber Robotem i Matą Edukacyjną.